Меморандум

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ТУРАЛЫ КЕЛІСІМ (МЕМОРАНДУМ)

                                                                                                                                                          ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ТУРАЛЫ КЕЛІСІМ (МЕМОРАНДУМ)


Нұр-Сұлтан қаласы                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            «  »                  2022 ж.                                                                                        

Дислексия әлеуметтік орталығы («Дислексия әлеуметтік орталығы» ЖШС, БСН 220540017562), Ереже негізінде әрекет ететін басшы Өзбекбай Айдос Өзбекбайұлы (бұдан әрі – Орталық), бір жағынан ______________________________________________________________________________, БСН ________________________,, атынан директоры ________________________,, келісім-шартта «Білім беру ұйымы» деп аталатын жарғы негізінде және екінші жағынан, бірлесіп «Тараптар» деп аталатын, инклюзивті білім беруді дамытуға жәрдемдесу мақсатында және «Оқыту қиындықтары бар балалармен жұмыс істеу үшін экожүйе құру» әлеуметтік бағдарламасын іске асыру шеңберінде Төмендегілер туралы келісім:
1. Орталық міндеттенеді
1.1. Білім беру ұйымы туралы ақпаратты серіктес Білім беру мекемелерінің тізімдері орналасқан, атауы, ынтымақтастықтың басталу мерзімі, байланыс тұлғасы мен сайттың аты-жөні көрсетілген парақшаға орналастыру (https://dyslexiacentre.kz/%20partnerschool/). Осы ақпаратты ынтымақтастық мәртебесіне және ақпараттағы өзгерістерге сәйкес жаңарту.

1.2. Білім беру ұйымының педагогтері мен мамандарына жалпы оқыту бағдарламасы бойынша қашықтықтан оқыту жазбаларына (оқыту қиындықтарының мәні, балаларды оқыту қиындықтарын бастапқы тану және бастапқы диагностикалау мәселелері, оқыту қиындығы бар балалар үшін педагогикалық процесті бейімдеу тәсілдері және балаларды түзетуден кейінгі қолдау туралы), скринингтік диагностикалау бойынша оқыту және бір апта ішінде алған білімдерін өзін-өзі бағалау жүйесі туралы ынтымақтастық басталған сәттен бастап. Ынтымақтастықтың бастауы білім беру мекемесі тарапынан орталықтың info@dyslexia.kz электрондық мекен-жайына қол қойылған келісімнің электрондық нұсқасын алу болып табылады. Ынтымақтастық барысында оқу материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз ету.
1.3. Орталықтың әдістемелік кабинетінің электрондық кітапханасына қолжетімділік және орталықтың сайтында кеңес беру мүмкіндігін беру. Ынтымақтастық басталғаннан бері және бүкіл ынтымақтастық барысында.
1.4. Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында орналастырылған ынтымақтастықтың типтік жоспарын орындау.

1.5. Әр оқу жылының қазан және наурыз айларында Орталықтың сайтында скринингтік Диагностика нәтижелерін жіберу үшін жеке нысанға қолжетімділікті қамтамасыз ету.
1.6. Скринингтік диагностиканың нәтижелері бойынша толтырылған Нысанды алған сәттен бастап жиырма күн ішінде Орталықта тереңдетілген диагностиканы талап ететін балалардың кодтарын немесе ата-аналардың қалауы бойынша оқытудың қиындығы бойынша басқа мамандардан талдау және жолдау.
1.7. Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтынан ата-аналарға арналған скринингке келісім нысанын жүктеуге рұқсат беру.
1.8. Білім беру ұйымының білім алушылары үшін тегін диагностикалық әңгімелесуге жолдама-өтінімді толтыруға рұқсат беру.
1.9. Оқу қиындықтарына нақты күдігі бар балалар үшін білім беру ұйымының жолдамасы бойынша диагностикалық сұхбаттарды тегін жүргізу, өтініш беру себептері мен оқу қиындықтарының белгілерін көрсетпестен диагностикалық сұхбаттарды өткізу орталықтың тегін қызметтерінде көзделмеген.
1.10. Диагностикалық әңгімелесудің нәтижелерін ақпараттың құпиялылығы шарттарын сақтай отырып, білім беру ұйымының өкіліне диагностикалық әңгімелесу өткізілген күннен бастап бес күн ішінде білім беру ұйымы өкілінің байланыс электрондық мекенжайына жолдауға.

1.11. Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында көрсетілген өтініш берушілердің басқа басым санаттарымен қатар білім беру ұйымында оқитын балалар өтініш берушілерді түзетудің тегін бағдарламаларын ұсынуға арналған конкурсқа қатысу кезінде басымдылықты ескеру.
1.12. Тегін түзету бағдарламасын ұсыну шарттары туралы келісімді сақтау.
Түзету бағдарламасынан кейін баланы білім беру процесіне бейімдеу бойынша ұсыныстар беру.
1.13. Орталықта түзетуден өткен немесе тегін не ақылы негізде өткен балалармен жұмыс бойынша білім беру ұйымының өкілдеріне жеке және топтық консультациялар беру.

1.14. Ата-аналарға оқу қиындықтары туралы бейне-ролик және ата-аналар мен балаларға арналған ақпараттық бюллетень және қажет болған жағдайда басқа да ақпараттық материалдар жіберуге мүмкіндік беріңіз. Жүктеу үшін қолжетімділік Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында ұсынылады.
1.15. Білім беру ұйымының ресми сайтында орналастыру үшін дислексия орталығымен ынтымақтастық туралы ақпарат үлгісіне қол жеткізу.
1.16. Егер меморандумның барлық шарттарын екі тарап та сақтаса, ынтымақтастықты тағы бір жылға ұзартуға мүмкіндік беру.

2. Білім беру ұйымы міндеттенеді:
2.1. Орталықпен тұрақты байланыс үшін білім беру мекемесінің бір өкілінің байланысын ұсыну, негізгі ынтымақтастық осы тұлға арқылы жүзеге асырылады. Байланыс тұлғасы ауысқан жағдайда Орталыққа бес күн ішінде хабарлап, өзгертілген байланыс және ақпарат беру.
2.2. Ынтымақтастық басталғаннан кейін бір ай ішінде жалпы оқыту бағдарламасы бойынша (оқыту қиындықтарының мәні, балаларды оқыту қиындықтарын бастапқы тану және бастапқы диагностикалау мәселелері, оқыту қиындығы бар балалар үшін педагогикалық процесті бейімдеу тәсілдері және балаларды түзетуден кейінгі қолдау туралы) білім беру ұйымының педагогтары мен мамандарының алған білімдерін орталықтан қашықтықтан оқытуды және өзін-өзі бағалау жүйесін қамтамасыз ету.
2.3. Ынтымақтастық басталғаннан кейін бір ай ішінде скринингтік диагностика


және алған білімдерін өзін-өзі бағалау жүйесі бойынша білім беру ұйымының бір немесе бірнеше өкілдерінің орталықтан қашықтықтан оқудан өтуін және алған білімдерін өзін-өзі бағалау жүйесін қамтамасыз ету.
2.4. Оқыту ынтымақтастықтың міндетті шарты болып табылады және білім беру ұйымының өкілдері тарапынан оны елемеу фактісі орталықпен ынтымақтастықты жояды. Оқытудан білім беру ұйымының педагогикалық құрамы өкілдерінің және мамандардың кемінде 80% - ы өтуі тиіс.
2.5. Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында орналастырылған ынтымақтастықтың типтік жоспарын орындау.

2.6. Білім беру ұйымының барлық өкілдерін орталықтың әдістемелік кабинетінің электрондық кітапханасына берілген қолжетімділік және орталықтың сайтында кеңес беру мүмкіндігі туралы хабардар ету. Ынтымақтастық басталғаннан бері және бүкіл ынтымақтастық барысында.
2.7. 2.3-тармақ шеңберінде оқыған білім беру ұйымы өкілінің немесе өкілдерінің өткізуін қамтамасыз ету. әрбір оқу жылының қазан және наурыз айларында бірінші сынып оқушыларының скринингтік диагностикасын жүргізу және Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында арнайы нысанды толтырып, осы Диагностика нәтижелерін Орталыққа жіберу. Скринингтің мақсаты білім беру ұйымының білім алушыларында оқу қиындықтарының даму қаупін ерте анықтау және уақтылы ден қою болып табылады.
2.8. Құпиялылықты сақтау мақсатында білім беру ұйымының өкілі балалардың барлық деректерін кодтайды.
2.9. Толтырылған Нысанды талдау нәтижелерін ата-аналарға, соның ішінде орталықта тереңдетілген диагностикалауды талап ететін балалардың ата-аналарына немесе ата-аналардың қалауы бойынша оқытудың қиындықтары бойынша басқа мамандардан жеткізуді қамтамасыз ету.
2.10. Скринингке рұқсат алу, орталықтың талдау нәтижелері туралы ақпаратты ата-аналарға жеткізу үшін жауапкершілік білім беру ұйымына және білім беру ұйымының өкілдеріне жүктеледі.
2.11. Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында скринингтік диагностика қорытындылары үшін нысанды толтыру кезінде балалардың ата-аналарының қолдарымен келісім парағын бекітуді қамтамасыз ету.
2.12. Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында өтінім-жолдаманың толтырылуын қамтамасыз ету. Егер бала тереңдетілген диагностикалық әңгімелесуден өтуі қажет болса және ата-анасы оны орталықта өтуге ниет білдірсе, білім беру ұйымының өкілі диагностикалық әңгімелесуге жібереді. Өкіл өтінімде толтыратын деректердің дұрыстығы үшін жауапкершілік осы өкілге жүктеледі. Орталық балаларды тегін негізде білім беру ұйымынан осы өтінім-жолдаманың негізінде ғана қабылдайды. Жолдама-өтінімді бірінші сынып оқушылары үшін скринингтік зерттеу қорытындылары бойынша ғана емес, басқа сыныптардың балаларына жіберу себебін міндетті түрде сипаттай отырып ресімдеуге болады.
2.13. Ата-анаға және білім беру ұйымының өкіліне берілетін диагностикалық сұхбат нәтижелері туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету.
2.14. Егер тегін түзету бағдарламаларын ұсыну бойынша конкурсқа өтінім
беруші білім беру ұйымы болып табылған жағдайда, онда тегін түзету бағдарламасын ұсыну шарттары туралы келісім бойынша барлық міндеттемелерді білім беру ұйымы өзіне алады.
2.15. Егер тегін түзету бағдарламаларын ұсыну бойынша конкурсқа өтініш беруші баланың ата-анасы/қамқоршысы болып табылса және білім беру ұйымы мен ата-анасы/қамқоршысы арасында білім беру ұйымының өкілдері қатарынан түзетуден кейінгі кезеңге еріп жүрушіні тарту туралы уағдаластық болса, білім беру ұйымы осы өкілді орталық тарапынан белгіленген мерзімде оқуға жіберуге және ұсынымдардың сақталуын бақылауға міндеттенеді.
2.16. Орталық маманының ұсыныстарының сақталуын қамтамасыз ету. Түзету бағдарламасынан кейін маман баланы білім беру процесіне бейімдеу бойынша ұсынымдар береді, оларды сақтау білім беру ұйымының оқытушылары тарапынан маңызды болып табылады. Ұсыныстардың сақталмауы орталықпен ынтымақтастықтың күшін жояды.
2.17. Білім беру ұйымының барлық өкілдерін орталықта түзетуден өткен немесе тегін не ақылы негізде өткен балалармен жұмыс жөніндегі орталықтан жеке және топтық консультациялар алу мүмкіндігі туралы хабардар ету.
2.18. Ынтымақтастық басталғаннан кейін үш ай ішінде білім беру ұйымы ата-аналарға оқытудың қиындықтары туралы бейне-ролик пен ата-аналар мен балаларға арналған ақпараттық бюллетень тарату үшін ақпараттық науқан жүргізуі керек. Ақпараттық ресурстар Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында жүктеледі.
2.19. Орталықтың сұратуы бойынша білім беру ұйымы ата-аналар мен педагогикалық жұртшылықты орталықтың алдағы іс-шаралары туралы хабардар етуді жүзеге асырады.
2.20. Білім беру ұйымының ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында дислексия орталығымен ынтымақтастық туралы ақпарат орналастыруды қамтамасыз ету. Ақпарат үлгісі Орталықтың ресми www.dyslexiacentre.kz сайтында орналастырылған.
2.21. Бағдарламаны іске асыруды және мектепте құрылған экожүйені қажетті деңгейде тұрақты қолдау мақсатында орталықпен үнемі байланыста болу.
2.22. Оқуда қиындықтары бар балалардың ата-аналарымен жұмысты ұйымдастыруға жәрдемдесу.

3. Ынтымақтастықтың күшін жою екі тарап та күшін жоюдың себептері мен күні туралы хабардар ете отырып, болуы мүмкін.
4. Күшін жою туралы хабардар етілген сәттен бастап бір жыл өткен соң ынтымақтастықты қайта бастауға болады.
5. Ынтымақтастықтың мерзімін ұзарту немесе күшін жою туралы шешім Тарапқа жіберіледі және сайтта білім беру ұйымдары тізімінің бөлімінде қойылады.
6. Орталықтың тегін қызметтері және тегін түзету бағдарламасын ұсыну конкурсына артықшылық беру ынтымақтастық мерзімі шеңберінде әрекет етеді. Ынтымақтастық жойылған кезде барлық тегін қызметтер алдын-ала жазылу болған жағдайда да жойылады. Ерекшелік- ынтымақтастық бұзылу кезінде басталып қойған түзету бағдарламасы соңына дейін жүргізіледі.



7. Тараптар бір ғана мақсатпен - білім беру ұйымында оқуда қиындықтары бар балалар үшін Достық орта құруға жәрдемдесу, білім беру ұйымы оқушыларының әлеуметтенуіне және тұрмыстық бейімделуіне ықпал ету бойынша бірлескен іс-шараларды жүргізеді.

8. Тараптар өз қызметінде Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын және осы Келісімді басшылыққа алады.

9. Тараптар бұқаралық ақпарат құралдарында, сондай-ақ ата-аналар мен мамандар арасында бір-бірінің оң имиджін қалыптастыруға жәрдемдесуге дайын.

10. Тараптар басқа тараптармен ұқсас бағыттағы келісімдер жасасу кезінде бір-бірінің мүдделерін ескеруге дайын.

11. Тараптар бірлескен қызмет процесінде белгілі болған жұмыс және коммерциялық тәртіптің құпия мәліметтерін жария етпеуге міндеттенеді.

12. Осы Келісімді іске асыру Тараптардың әріптестігі, өзара сыйластығы және өзара түсіністігі негізінде жүзеге асырылады.
13. Осы Келісім оған тараптар қол қойған сәттен бастап күшіне енеді және тараптардың келісімі бойынша ұзарту құқығымен бір жылға жасалған болып есептеледі.

14. Осы Келісімге барлық өзгерістер мен толықтырулар жазбаша нысанда жасалады және Тараптар оларға қол қойған сәттен бастап жарамды болады.

15. Осы Келісімді орындау кезінде туындаған даулы мәселелерді Тараптар келіссөздер жолымен, ал келісімге қол жеткізілмеген жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шешеді.

16. Осы Келісім Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бірден бірдей заңды күші бар 2 данада жасалды.


ТАРАПТАРДЫҢ ДЕРЕКТЕМЕЛЕРІ ЖӘНЕ ҚОЛДАРЫ:

«Дислексия әлеуметтік орталығы» ЖШС директоры

________________________, 


________________________,директоры

________________________,




Меморандумды pdf нұсқада жүктеу